۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۷۲۵۶
sandogh refah

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: برای افزایش پوشش خدمات رفاه دانشجویی نیازمند مشارکت سایر نهادها هستیم.





به گزارش عطنا، عباس قنبری، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های جدید این صندوق گفت: تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده بر اساس سیاست‌های وزارت علوم و برنامه‌های راهبردی آن تدوین می‌شود.



وی ادامه داد: اولویت اصلی ما افزایش رضایتمندی دانشجویان بوده و پرهیز از اینکه دانشجویی به سبب مشکلات مالی و خانوادگی از تحصیل باز بماند.



قنبری با بیان اینکه صندوق رفاه، پشتیبانی برای افزایش خدمات رفاهی است؛ عنوان کرد: در حوزه علمی، آموزشی و کمک به تولید و اشتغال نیز اقداماتی در دستور کار این صندوق قرار دارد.



قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: به دنبال ارائه هر چه بیشتر خدمات به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور هستیم و برای این منظور برنامه‌ریزی شده است.



وی بیان کرد: افزایش سطح پوشش خدمات از مسائلی است که باید به آن برای رفاه دانشجویان توجه کنیم همچنین باید از ظرفیت‌های سایر نهادها و موسسات خیریه برای دستیابی به درآمدهای بیشتر در صندوق و توسعه خدمات بهره بگیریم.



قنبری اظهار کرد: با توجه به اینکه ریاست این صندوق به تازگی تغییر کرده برنامه‌های جدیدی در دستور کار قرار دارد تا در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت برای دانشجویان دانشگاه‌های  سراسر کشور اقدام کنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار