۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۷۲۰۳
farabi

رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی گفت: آثار ارسالی برای نهمین دوره جشنواره ویژه علوم انسانی «فارابی» به صورت الکترونیکی دریافت می شود.


به گزارش عطنا به نقل از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، حسین میرزایی گفت: دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی از اوایل اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را برای دریافت آثار پژوهشگران به صورت الکترونیکی آغاز کرده است.


وی افزود: تاکنون هشت دوره جشنواره فارابی توسط وزارت علوم و با همکاری یونسکو، آیسسکو و بنیاد ملی نخبگان برگزار شده است.


رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: نهمین دوره این جشنواره نیز همانند سال های گذشته شامل آثار پژوهشی در حوزه های گزارش نهایی پژوهش، کتاب، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد در ۱۲ گروه علمی خواهد بود.


میرزایی بیان کرد: در بخش بین الملل این جشنواره نیز در حوزه های اسلام­ شناسی و ایران شناسی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: اختتامیه هشتمین دوره جشنواره فارابی بهمن ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران با موفقیت به کار خود پایان داد و امید است اختتامیه دوره نهم این جشنواره نیز پس از دریافت آثار و ارزیابی در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.


مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فارابی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.farabiawarb.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار