۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۷۲
senfi-ertebatat5

نشست آشنایی با کاندیداهای شورای صنفی دانشکدۀ ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر حسینعلی افخمی، مدیرگروه رشته روابط عمومی در سالن شهید همت این دانشکدۀ برگزار شد.


به گزارش عطنا، ظهر امروز، شنبه، 14 اسفندماه نشست کاندیداهای شورای صنفی دانشکدۀ ارتباطات با هدف تبیین کارکردهای شورای صنفی، معرفی کاندیداهای این انتخابات و بیان دیدگاه‌های کاندیداها در سالن شهید همت دانشکدۀ ارتباطات برگزار شد.


در این نشست ابتدا مجید مسافر، دبیر شورای صنفی دانشکدۀ علوم اجتماعی (تنها دانشکدۀ دارای شورای صنفی) به صحبت دربارۀ کارکرد‌های شورای صنفی و اهداف آن پرداخت.


او با بیان اینکه هدف این شورا رسیدگی به خواسته‌های دانشجوها است، اظهار کرد: باید فضای دانشجویی را طوری فراهم کرد که برای درخواست‌های رفاهی خود به تنهایی توانایی رسیدگی به این خواسته‌ها و مطالبه‌ها را داشته باشد و شورای صنفی به اهداف کلان‌تر آموزشی و رفاهی رسیدگی کند.


سپس سخنران ویژۀ این نشست، دکتر حسینعلی افخمی، مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی به بیان تاریخچۀ فعالیت‌های صنفی در زمان دانشجویی خود و تفاوت آن با زمان امروز پرداخت.


او با بیان این نکته که دانشکدۀ ارتباطات مشکلات رفاهی و آموزشی دارد به نقش شورای صنفی پرداخت و گفت: کاندیداهای شورای صنفی باید این موضوع که لزومآ نباید منتقد ما استادان باشند، مد نظر قرار دهند و همچنین به کمک مسئولان دانشکده به این مسائل رسیدگی کنند.


در پایان، هر یک از کاندیداها به ترتیب حروف الفبا به پشت تریبون رفتند و ضمن معرفی خود به بیان دیدگاه‌هایشان در مورد شورای صنفی و تشریح برنامه‌هایشان در صورت انتخاب شدن پرداختند.


عکس: زهرا شهریار- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار