۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۰۳۹۴
Hossein Salimi (1)

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در بیست‌وپنجمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری با حضور وزیر علوم و جمعی از معاونان و مسئولان در سالن تازه تاسیس آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی، گفت: به همه همکارانم خسته نباشید می‌گویم.


به گزارش عطنا، پیش از آغاز این مراسم، افتتاح مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبائی با حضور محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز، شنبه 30 بهمن‌ماه در پردیس اصلی دانشگاه علامه، صورت گرفت.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در سخنرانی آغاز این مراسم، ضمن خیر مقدم به همه استادان برتر کشور، مسئولان و معاونان وزراتخانه علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: استادان، سرمایه دانشگاه‌ها هستند که صندوق ذخیره و نماد دانشگاه محسوب می‌شوند.


سلیمی با اشاره به اینکه استادان بنیاد و اساس هر دانشگاه هستند، ادامه داد: این افتخاری است برای دانشگاه علامه که برای دومین بار میزبان برگزاری مراسم تجلیل از استادان برتر و نمونه کشور است.


وی افزود: میزبانی از استادان برای دانشگاه علامه افتخار بزرگی است که امروز این افتخار با حضور وزیر علوم، مضاعف نیز شده است چرا که با حمایت‌های وزیر ما توانستیم جهشی در توسعه رو به جلوی دانشگاه علامه طباطبائی داشته باشیم.


سلیمی خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد بهره‌برداری از بناهای مسجد دانشگاه، درمانگاه دانشگاه، فضاهای اداری جدید مثل معاونت فرهنگی، معاونت دانشجویی و همچنین فضای فرهنگی رفاهی به نام ساختمان گل نرگس در بزرگ‌ترین خوابگاه دانشگاه علامه طباطبائی، کلینیک روان‌شناسی دانشگاه و همچنین تالاری که در آن هستیم.


وی با اشاره به اینکه در هفته‌های آینده ساختمان کتابخانه دانشگاه نیز به بهره‌بردای کامل می‌رسد، اضافه کرد: در سال گذشته نزدیک به 50 هزار متر بنای جدید در دانشگاه احداث شد و این به رغم وجود تمام فشارها و مشکلات مالی دانشگاه بود.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: امروز همچنین ساختمان اولین مرکز تخصصی رشد و فناوری در حوزه علوم انسانی که در دانشگاه علامه طباطبائی احداث شده است، افتتاح شد.


وی از استقرار شرکت‌های جدید دانش بینان در حوزه علوم انسانی خبر داد و گفت: به زودی محصول کار آنها به نمایش گذاشته خواهد شد و این تقارن مبارک و خجسته‌ای برای دانشگاه علامه است.


سلیمی با اشاره به نقش دکتر کارگر، مدیر سابق معاونت عمرانی دانشگاه، اظهار کرد: اگر اهتمام دکتر ویژه، مدیر معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نبود، ما امروز شاهد این موفقیت نبودیم.


وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور استادان و افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه، افزود: امیدوار هستیم و به میمنت و مبارکی گام‌هایی که تا کنون در دانشگاه صورت گرفته است در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحولات جدید و رشد تازه‌ای در دانشگاه علامه طباطبائی باشیم.


مراسم تجلیل از استادان نمونه کشوری با حضور مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم، سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، اعضای هیئت امنای دانشگاه علامه، رؤسای دانشگاه‌ها، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و همچنین استادان برتر و نمونه کشوری هم اکنون در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی در حال برگزاری است.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار