۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ۰۱:۰۳
کد خبر: ۷۰۰۸۶
Masjed Allame

صبح شنبه، 30 بهمن‌ماه مجتمع آموزشی-فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی شامل مسجد، درمانگاه و موزه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان افتتاح می‌شود.


به گزارش عطنا، در این مراسم، که در پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبائی انجام می‌گیرد پروژه‌ عمرانی مسجد دانشگاه، درمانگاه، موزه و بخش‌های اداری مجتمع آموزشی-فرهنگی امام علی(ع)، با زیربنای 6800 مترمربع افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.


همچنین سه پروژه دیگر از جمله ساختمان جدید معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی این دانشگاه و ساختمان گل نرگس واقع در مجتمع دانشجویی دختران شهید سلامت نیز در این روز مورد بازدید و بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند.


ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه، واقع در جنب درب ورودی دانشگاه که حاصل بازسازی و خریداری دو بلوک مجاور با زیربنای 1800 مترمربع است، همزمان با مراسم افتتاح مجتمع آموزشی-فرهنگی امام علی(ع) از طریق ویدئو کنفرانس و توسط یکی از معاونان وزارت علوم افتتاح خواهد شد.


ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه نیز که حاصل بازسازی و تغییر کاربری خوابگاه شهید ارشادی این دانشگاه واقع در خیابان شهید حقانی، در نزدیکی میدان ونک است به همین صورت، از طریق ویدئو کنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


بنا بر این گزارش، مراسم افتتاحیه این پروژه‌های عمرانی ساعت 9:15 دقیقه صبح شنبه ، 30 بهمن‌ماه 1395 آغاز خواهد شد.


گفتنی است بعد از افتتاح این پروژه‌ها، از ساعت ۱۰ صبح مراسم جایزه عضو هیئت علمی نمونه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سالن اجتماعات دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار می‌شود و این اولین بهره‌برداری رسمی از این سالن نیز خواهد شد.


[aparat id="Wns7S"]


عکس‌ها: محمد نظری - سامان خدایاری و محمد جواد آشیانه 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار