۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۶۴۸۵
gol agha

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: یادمان کیومرث صابری پنج‌شنبه 14 بهمن ماه جاری در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، یوسف نیک‌انجام در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که با محوریت دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی کرده است.  


وی به برگزاری همایش ملی کیومرث صابری«گل‌آقا» در فومن اشاره کرد و افزود: این همایش ساعت 15 روز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه جاری در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.


نیک‌انجام با بیان اینکه دکتر مرادخانی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، رضا رفیع، طنزپرداز، اکبر اکسیر، فرامرز ریحان‌صفت، شاعران و هنرمندان، مسئولین استانی و شهرستانی از مهمان حاضر در این همایش هستند، خاطرنشان کرد: این همایش در راستای رویکرد فرهنگی طنز گل‌آقا و نقش و اثرگذاری آثار وی در ارتقای فرهنگ سیاسی و اجتماعی جامعه برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاهی از تندیس مشاهیر یکی از برنامه‌های جانبی این همایش است، گفت: تمام تلاشمان برگزاری همایشی در شأن این شخصیت ملی است.


نیک‌انجام به برپایی یادمان شیوه فومنی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای برگزاری شایسته و مطلوب این یادمان همکاری همه ادارات لازم است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان بر اهمیت اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر اشاره و اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی استاد نظریان، اجرای تئاتر نقطه سر خط، اجرای کنسرت سنتی توسط علی‌ زندوکیلی، همایش جشن بزرگ بانوان زینبی، انقلاب و اقتدار، جشنواره نقاشی کودکان انقلاب، جشن نوگلان قرآنی، جشن انقلاب، نمایشگاه عکس، عصر شعر انقلاب از جمله برنامه‌های ارشاد اسلامی فومن در ایام‌الله دهه فجر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار