۲۷ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۲۱
کد خبر: ۶۵۱۱۱
eghtesad moghavemati

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در راستای ارتقای آگاهی‌های فرهنگی و سیاسی، درس «تبیین نظریه اقتصاد مقاومتی و برنامه عمل» را ارائه داد.


به گزارش عطنا به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در راستای ارتقای آگاهی‌های فرهنگی و سیاسی اقدام به تولید و ارائه درس «تبیین نظریه اقتصاد مقاومتی و برنامه عمل» کرده است.


درسنامه «تبیین نظریه اقتصاد مقاومتی و برنامه عمل» درصدد است ضمن بررسی و تشریح این نظریه؛ اهداف، ضرورت‌ها و سیاست‌های آن را تبیین کند. تقویت ملی، اصلاح فرهنگ اقتصادی و سبک زندگی و برنامه عمل در دیپلماسی اقتصادی و روابط خارجی، سیاست‌ها و راهبردهایی است که در این درس تبیین و تشریح می‌شود.


این درس مشتمل بر ۷ جلسه است که معرفی اجمالی نظریه اقتصاد مقاومتی، تبیین مکتب اقتصادی اسلام درحوزه تولید ملی، بررسی وضعیت موجود و برنامه عمل اقتصاد مقاومتی در تقویت تولید ملی، تبیین مکتب اقتصادی اسلام در حوزه فرهنگ اقتصادی و سبک زندگی، بررسی وضعیت موجود و برنامه عمل اقتصاد مقاومتی در اصلاح فرهنگ اقتصادی و سبک زندگی، تبیین مکتب اقتصادی اسلام در حوزه دیپلماسی اقتصادی و روابط خارجی و بررسی وضعیت موجود و برنامه عمل اقتصاد مقاومتی در دیپلماسی اقتصادی و روابط خارجی عناوین این جلسات است.


در این درس از مباحث دکتر عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در گروه اقتصاد بهره گرفته شده است.


مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یک وبسایت آموزش مجازی است که خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار دانشجو و استاد دانشگاه در این سامانه ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند. کاربران با مراجعه به Ec.nahad.ir می‌توانند دروس مهارتی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی را بگذرانند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار