۲۳ دی ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۴۹۰۹
neshan meli shafafiat mali atu

در نخستین دوره اعطای «نشان تندیس ملی پاسخگویی مالی دستگاه های اجرایی کشور» که ۲۲ دیماه در محل مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، دانشگاه علامه طباطبائی از بین ۲ هزار موسسه و نهاد عمومی ارزیابی شده در زمینه تحقق حسابداری تعهدی به عنوان دستگاه برگزیده معرفی شد.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، آئین اختتامیه سومین همایش استانداردهای حسابداری بخش عمومی- تجربیات گذشته، مسیر پیش رو ۲۲ دیماه جاری در محل مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این آئین که با حضور دکتر اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور و مسئولان و مدیران منابع انسانی و مالی دستگاه ها و نهادهای عمومی کشور برگزار گردید، ۷ دستگاه و نهاد اجرایی که در زمینه تحقق شفافیت و انضباط مالی با پیاده سازی و اجرای استانداردهای بخش عمومی برگزیده شده بودند، معرفی شدند.


دانشگاه علامه طباطبائی؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،؛ دانشگاه الزهرا؛ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور ۷ موسسه و نهاد کشور بودند که در این ارزیابی به عنوان برگزیده معرفی شدند و عملکرد آنان مورد تقدیر قرار گرفت.


لازم به ذکر است این ارزیابی از کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی که صورت های مالی سال ۱۳۹۴ آنها بر اساس نظام حسابداری بخش عمومی بر مبنای تعهدی انجام شده بود، صورت گرفت. در این مراسم از تلاش و کوشش دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و منابع دانشگاه و حسن آباقری مدیر امور مالی دانشگاه تقدیر شد و تندیس و نشان ویژه ای به آنان اهدا شد و از تلاش های مجموعه دانشگاه در تحقق این دستاورد قدردانی به عمل آمد.


neshan meli shafafiat mali atu1


حسن آباقری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تغییر نظام مالی کشور از مبنای نقدی به تعهدی کامل از سال ۱۳۹۴ و الزام کلیه دستگاه های اجرایی مبنی بر ارائه صورت های مالی این سال بر این مبنا و اقدام امور مالی دانشگاه در راستای تحقق آن و ارسال مستندات به مراجع مربوط خوشبختانه در ارزیابی توسط کمیته تخصصی متشکل از نمایندگان وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان حسابرسی کل کشور، دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان نهاد برتر انتخاب شد.


مدیر امور مالی دانشگاه از تلاش ها و خدمات کلیه همکاران حوزه مالی دانشگاه و همکاری مدیریت های دانشگاه در تحقق این افتخار تقدیر کرد.


neshan meli shafafiat mali atu2

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار