۲۲ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۴۷۲۲
marg-fot-dargozasht-hashemi-rafsanjani

جهاددانشگاهی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و مردم ایران تسلیت گفت.


به گزارش عطنا به نقل از جهاددانشگاهی، جهاددانشگاهی متن پیامی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر کرد.


این پیام به شرح زیر است؛



«بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و اناالیه راجعون


مصیبت ارتحال حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی، ایران اسلامی را عزادار نمود. این فقدان بزرگ، تأثر و تألم رهبر عزیز انقلاب اسلامی، مردم رشید ایران و هر آنکه دل در گرو سربلندی نظام اسلامی سپرده است را رقم زد.


ایشان عالمی محقق، مجاهدی نستوه، سیاستمداری آگاه و صبور و یاریگری مطمئن و خستگی ناپذیر برای امام (ره) و انقلاب و رهبری و نظام اسلامی بود.


فقدان آن یار سفرکرده که عمر خود را تا آخرین ساعات حیات مصروف خدمت صادقانه به نهضت انقلاب اسلامی نمود و در این راه زندان‌ها و شکنجه‌های رژیم ستم شاهی را به جان خرید، جانکاه و نقش بی بدلیل آن مرحوم پس از استقرار جمهوری اسلامی به ویژه در سال‌های دشوار دفاع مقدس، جاودانه و همواره در خاطر دوستداران انقلاب خواهد ماند.


نهاد انقلابی جهاددانشگاهی این مصیبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده ایشان و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان رحمت و مغفرت و علو درجات آن مرحوم را مسئلت می‌کند.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار