۲۰ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۳۴۶
Nematollahi---01

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: امتحانات پایان ترم این دانشگاه که از روز شنبه آغاز شده بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال برگزاری است.


نادر نعمت‌الهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا، افزود: برای هر دانشکده بازرسانی از سازمان مرکزی دانشگاه انتخاب شدند که بر برگزاری هر چه بهتر امتحانات در هر دانشکده نظارت دارند.


وی با بیان اینکه تاکنون گزارش خاصی از دانشکده‌های مبنی بر وجود مشکلات احتمالی در نحوه برگزاری امتحانات ارسال نشده است، اذعان کرد: تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مناسب امتحانات از قبل در نظر گرفته شده است.


نعمت‌الهی در پاسخ به این سوال که درگذشت آیت‌الله هاشمی و اعلام تعطیلی روز سه‌‌شبه از سوی هیئت دولت تأثیری در روند برگزاری امتحانات داشته است، گفت: در این زمینه نیز تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده و شب گذشته با تشکیل جلسه‌ و صدور اطلاعیه از سوی دانشگاه علامه طباطبائی تمام دانشجویان در جریان موضوع قرار گرفتند.


وی یادآور شد: در این اطلاعیه تأکید شده بود که امتحانات امروز دوشنبه به قوت خود باقی است و خوشبختانه دانشجویان نیز در امتحان امروز شرکت کردند.


 معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی تصریح کرد: زمان برگزاری امتحان روز سه شنبه ۲۱ دی‌ماه که از سوی هیئت محترم دولت تعطیل اعلام شده است، به پایان امتحانات موکول شده و زمان دقیق آن برای دانشکده‌های مختلف دانشگاه امروز بعد از ظهر از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار