۱۹ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۸۴
todi-moaarefe-moaavenat-farhangi-1-23

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی که به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی معرفی شده است، اظهار کرد: به کمیت و ارائه آمار یک هزار و چند کار فرهنگی انجام داده‌ایم، اصلا اعتقادی ندارم و به دنبال فعال کردن بخش اجتماعی معاونت فرهنگی و بسترسازی برای بومی کردن علوم انسانی هستم.


به گزارش عطنا، حسین سلیمی‌بجستانی در مراسم تودیع معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شورای ریاست این دانشگاه، گفت: مدیریت در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با معاونت دانشجویی فرق می‌کند که نسبت به آن آگاهی دارم.


وی افزود: دل بنده از این قرص است که در زمان مدیریت آقایان ذکیانی و ملکی پایه‌ها و بناهای خوبی در معاونت فرهنگی و اجتماعی ساخته شده است.


سلیمی‌بجستانی با بیان اینکه بنده قلباً آقای ملکی را دوست دارم، اظهار کرد: در طول مدت حضور وی در معاونت فرهنگی و اجتماعی اختلاف و یا حساسیتی نسبت به همدیگر نداشتیم.


وی اظهار امیدواری کرد که بتواند در معاونت فرهنگی و اجتماعی نقطه‌چین‌ها و جملات ناتمام را تمام کند.


معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با تأیید سخنان رئیس دانشگاه مبنی بر اینکه هر چه رشد ما بیشتر شود، مسائل و مشکلات ما نیز افزایش می‌یابد، گفت: چهار معاونت فرهنگی و دانشجویی جدا در دانشگاه علامه را تجربه کرده‌ام و می‌دانم با کار سختی روبه‌رو هستم.


وی با بیان اینکه در زمینه ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی- اجتماعی باید به صورت نسبی نگاه کرده و مزایا و معایب آن را ببینیم، گفت: این ادغام به نفع دانشجویان خوابگاهی است چون خدمات‌دهی به آنها در دل فعالیت‌های فرهنگی نهفته است.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد توقعات متعدد را از معایب ادغام این دو معاونت برشمرد و تأکید کرد: در مجموع به نظرم دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه فرهنگی موفق عمل کرده است.


todi-moaarefe-moaavenat-farhangi-1-9


وی گفت: همکاران بنده در بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی شامل مدیریت امور دانشجویی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت روان و مرکز بهداشت فعالیت‌های خوبی داشته و با امید به عملکرد آنها مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی را پذیرفته‌ام و ظرفیت جدیدی برای ادامه رونق فعالیت‌های آن ایجاد کنیم.


سلیمی‌بجستانی افزود: فعالیت‌های معاونت دانشجویی عینی است و نتایج آن نیز عینی است و فعالیت‌ها در معاونت فرهنگی انتزاعی است و نتایج آن نیز انتزاعی است.


وی با بیان اینکه اصلا معتقدم به کمیت در حوزه فرهنگی نیستم، بیان کرد: اینکه بگوییم یک هزار و چند فعالیت فرهنگی انجام دادیم و نتوانیم آن را تعریف کنیم، قبول ندارم. ضمن‌آنکه قائل به جلسه برگزار کردن هم نیستیم و همانند معاونت دانشجویی بیشتر معتقد به دویدن برای کار کردن هستم.


معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به ایجاد بسترسازی برای علوم انسانی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید به حوزه اجتماعی بیشتر توجه کرد و این سئوال مهمی است که کجای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ما به حوزه اجتماعی برمی‌گردد.


وی شیوا ترین زبان را «عمل کردن» دانست و افزود: بعد از آقای ملکی، ساعت شنی فعالیت‌های ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی آغاز می‌شود که امیدوارم در پایان کارنامه قابل دفاعی داشته باشم.


سلیمی‌بجستانی در پایان ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و تقدیر از آقای ملکی، همکاران خود در بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی را به خلاقیت در امور و رعایت سلسله مراتب اداری توصیه کرد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار