۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۶۷
IMG_2127
خانه ی اندیشمندان علوم انسانی و با همکاری انجمن مددکاری اجتماعی به پاس نیم قرن فعالیت دکتر عزت الله سام آرام (استاد  و هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی)از این استاد تحلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا)، این برنامه که با حضور صاحب نظران علم مددکاری اجتماعی،مسئولین دانشگاهی و دانشجویان مشتاق در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

در ابتدای برنامه دکتر موسوی چلک رئییس انجمن مددکاری ایران با ارائه ی گزارش هایی برنامه ی یکسال گذشته را گفت و از برنامه های پیش رو تقدیر از دیگر دانشمندان این رشته دانست.موسوی از زحمات همه ی اساتید تشکر کرد و پیشرفت علم مددکاری را مدیون آن ها دانست.

IMG_2104

استاد رنجبر،دکتر زارع صفت،دکتر رسولی،استاد ساداتیان،استاد بابائی ودکتر جباری از سخنرانان این همایش بودند که همه ی اساتید به فروتنی و تعدد مقالات و کتاب های دکتر اشاره کردند و با بیان خاطراتی از این استاد گران قدر در کلاس درس،به نقش تاثیر گذار ایشان در شهرها،روستاه ها،برنامه های دولتی،نیروی انتظامی و زلزله ی رودبار و بم اشاره کردند و آرام را را نه تنها در نوشتن،بلکه در مسائل اجرائی هم تاثیر گذار دانستند.

دکتر زارع از مددکاران قدیمی با اشاره به این موضوع که مددکاری امروزه در ایران جایگاه خود را از دست داده،دلیل این امر را عدم اتحاد مددکاران دانست و از دکتر موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری ایران خواستار ادامه ی روش پیش گرفته شده در راستای تجلیل و تجمیع مددکاران را خواستار شد.

یزدان پناه نماینده ی مردم کهکیلویه و بویر احمد پیام عطا طاهری بویر احمدی،رهبر فرهنگی این استان را که به مناسبت بزرگداشت استاد سام آرام آماده شده بود قرائت کرد.

IMG_2155

مهمانانی از شیراز و کهکیلویه و بویر احمد هم به پاس تلاش های استاد در برنامه حضور داشتند.

سپس کلیپی از عکس های قدیمیه دکتر پخش شد که سفرهای علمی،دوران تحصیل و کتاب هایش را به نمایش کشید که در نوع خود بسیار جالب و تاثیرگذار بود.

پخش سرود ملی انجمن مددکاری ایران از دیگر برنامه های جنبی این مراسم نکوداشت بود.

IMG_2136

در ادامه موسوی چلک از  استاد سام آرام  دعوت کرد تا حرف هایش را به جمع دوست دارانش بیان کند.

دکتر سام آرام با استقبال گرم دوست دارانش به روی سن آمد.دکتر با تشکر از حضور تمام افراد حاضر در سالن،پیشرفت مددکاری را مدیون زحمات اساتید و دوستانش دانست و تجمیع رشته ی خدمات اجتماعی با مددکاری را از کارهای مثبتی دانست که تکمیلش 5سال به طول انجامید و در وزارت علوم به تصویب رسید.

IMG_2178

آرام که از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی است در هنگام صحبت راجع به همسر مرحومش بسیار متاثر شد و خود را مدیون او دانست و از نبودش در قید حیات بسیار ناراحت شد که اشک های استاد گویای این موضوع بود.

در پایان برنامه از طرف موسسات و ارگان ها،دانشگاه ها و دانشجویان دکتر عزت الله سام آرام مورد تقدیر قرار گرفت.

IMG_2190

گرارش:بیژنی

 

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار