۳۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۰
گروه مالی و سرمایه‌گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره آمادگی آزمون FRM را برگزار می‌کند.

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، محتوای برنامه آموزشی FRM براساس مباحث روز مدیریت ریسک استوار است و شرکت در دوره‌های آموزشی این برنامه برای کارشناسان و مدیران فعال در حوزه مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری به خصوص در بانک‌ها، موسسات و نهاد‌های مالی و نیز دانشجویان دوره‌های مدیریت مالی و MBA مفید است.

مدیریت ریسک عبارت است از فرآیند مستندسازی تصمیم‌های نهایی اخذ شده و استفاده از آنها به منظور رساندن ریسک به سطح مورد انتظار در سازمان‌ها. در دنیای امروز، با توجه به ابزارهای پیچیده مالی، افزایش مقررات پولی در سطح جهان و به وجود آمدن بحران‌های مالی در حوزه صنعتی و بازار سرمایه، آشنایی با دانشی تخصصی در حوزه مدیریت ریسک و درک مفاهیم کاربردی آن می‌تواند سازمان‌ها و موسسات را تا حد زیادی در رسیدن به اهدافشان یاری کند.

برنامه آموزشی FRM با معرفی مفاهیم بنیادی و کلیدی مدیریت ریسک و همچنین ارائه تصویری جامع از اندازه‌گیری و مدیریت ریسک بازار، ریسک اعتباری و عملیاتی، سطح جدیدی از دانش را برای فعالان بازار مالی ارائه می‌دهد.

مدرسین این دوره، حامد طبسی، دانشجوی دکتری مدیریت مالی دانشگاه تهران و تحلیلگر ارشد شرکت سرمایه گذاری تدبیر، صابر جهانپور، کارشناس‌ارشد مدیریت مالی و کارشناس‌ارشد شرکت بیمه ملت، مرتضی ذکاوت، کارشناس‌ارشد مدیریت علوم بانکی و

معاون مرکز امور پژوهش و آموزش بانک توسعه صادرات و وحید ویسی‌زاده، دانشجوی دکتری مدیریت مالی دانشگاه علامه طباطبایی هستند.

این دوره از یازدهم دی‌ماه 1393 در روزهای پنجشنبه و جمعه آغاز می‌شود. علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه مالی و سرمایه‌گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار