۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۰۹
کد خبر: ۵۴۱۳۸
salimi-hamayesh-khanevade-v-daneshgah-21

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: 5 نفر از استادان دانشگاه علامه برای تدریس یا سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف روسیه حضور دارند و تعدادی از دانشجویان روسیه برای فرصت مطالعاتی به ایران آمدند.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری فارس، حسین سلیمی با اشاره به ارتباطات بین‌المللی این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه علامه با پنج دانشگاه روسیه تفاهم‌نامه منعقد کرده است که این تفاهم نامه‌ها با چهار دانشگاه در حال اجراست.


وی افزود: پنج نفر از استادان دانشگاه علامه برای تدریس یا سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف روسیه حضور دارند و تعدادی از دانشجویان روسیه برای فرصت مطالعاتی به ایران آمدند. 


سلیمی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مهم در ارتباط بین ایران و روسیه برگزاری همایش میراث و روابط فرهنگی ایران و روسیه است که نخستین دوره آن در سن پرزبورگ برگزار شد و قرار است دومین دوره با همکاری دانشگاه خصوصی سن پترزبورگ و دانشگاه علامه در ایران برگزار شود که این همایش می‌تواند ذهنیت مسئولان و اساتید دانشگاه ایران و روسیه را بسیار به هم نزدیک کند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: ما برنامه مدونی در معاونت فرهنگی دانشگاه داریم که براساس برنامه استراتژیک دانشگاه انجام می‌شود و یکی از برنامه‌های نمونه فرهنگی در دانشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.


وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علامه در حوزه تقویت فرهنگ دینی و رشد کرسی‌های آزاداندیشی، انجام فعالیت‌های قرآنی و تحکیم رابطه بین مسئولان دانشگاه و خانواده دانشجویان است گفت: نخستین مجمع همفکری بین اساتید و مسئولان دانشگاه با خانواده‌های دانشجویان برگزار می‌شود. 


سلیمی گفت: این مجمع در چند هفته آینده به منظور تحکیم ارتباط بین مسئولان دانشگاه و خانواده دانشجویان در دانشگاه علامه برگزار می‌شود.


رئیس دانشگاه علامه گفت: در زمینه اجرای اهداف فرهنگی مندرج در سند دانشگاه اسلامی برنامه‌های مدون و شاخص بندی شده در زمان‌های مقرر در دست اجرا داریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار