۰۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۳۲۲۱

رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران از برگزاری هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران به میزبانی یزد و با موضوع «تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران» خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از تسنیم، محمد میرزایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار داشت: هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت‌شناسی ایران روزهای پنجم و ششم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.


وی افزود: این همایش با موضوع «تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران» از فردا صبح در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار می‌شود و در آیین افتتاحیه این مراسم، استاندار یزد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران و رئیس دانشگاه یزد سخنرانی می‌کنند.


رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران خاطرنشان کرد: در طول این همایش نشست‌های تخصصی با عناوین «ابعاد جمعیت‌شناختی نیروی انسانی و اشتغال»، «ابعاد اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و بیکاری»، «داده‌ها و شاخص‌های نیروی انسانی و اشتغال»، «آموزش و اشتغال، چالش‌ها و پیامدها» و اشتغال زنان برگزار می‌شود.


دبیر هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت‌شناسی ایران ادامه داد: در طول دو روز این همایش، میزگردی با حضور شش نفر از اقتصاددانان برتر کشور با عنوان «سیاست‌های اشتغال و موانع اشتغال زایی ملی، استانی» برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: «علامعلی فرجادی» معاون موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، «حسین طایی» عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، «عیسی منصوری» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حسین راغفر» عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، «زهرا کریمی» عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و «حبیب زارع» عضو هیئت علمی دانشگاه یزد، استادان حاضر در این میزگرد هستند.


رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران با بیان این مطلب که برای برگزاری این همایش یک سال و نیم فعالیت صورت گرفته و سه دبیرخانه برای آن در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دبیرخانه‌های دانشگاه یزد، انجمن جمعیت‌شناسی و موسسه مطالعات جمعیتی سه دبیرخانه‌ای بودند که در طول این یکسال و نیم تلاش کردند که این همایش به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار