۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۲۴۱۵
daneshjoo

صندوق رفاه دانشجویان طی اطلاعیه‌ای شرایط متقاضیان وام ویژه دکتری روزانه را اعلام کرد.


به گزارش عطنا، طبق دستورالعمل اداره رفاه دانشجویان دانشگاه‌طباطبائی این صندوق، تمامی دانشجویان روزانه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته می‌‌توانند در صورت داشتن شرایط، نسبت به درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان اقدام کنند.


همچنین این متقاضیان باید از تاریخ 1395/7/25 لغایت 1395/8/20 اصل مدارک را جهت الصاق در سیستم صندوق رفاه دانشجویان به امور دانشجویی دانشکده تحویل دهند.


مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و برنامه ریزی صندوق رفاه دانشجویان، مبنی بر بهره مندی ، طبق دستورالعمل الصاقی، خواهشمند است در صورت داشتن نسبت به درخواست خود را از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان اقدام نمایند. و اصل مدارک را جهت الصاق در سیستم صندوق رفاه دانشجویان به امور دانشجویی دانشکده تحویل نمایند.


شایان ذکراست امکان پرداخت همزمان وام تحصیلی و وام ویژه دکتری در این مرحله میسر نبوده، و تاریخ فوق الذکر قابل تمدید نمی باشد.


خلاصه شرایط در فایل پیوست به شرح زیر است:


1- به تمامی دانشجویان دکترای روزانه که بصورت تمام وقت شاغل به تحصیل هستند و بورسیه نمی باشند. وام ویژه دکتری تعلق می‌گیرد.


2- وام ویژه دکتری 3 بار در طول سال تحصیلی با فاصله سه ماه یکبار پرداخت می‌گردد.


2- سپردن تعهد محضری مطابق دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان با دو ضامن طبق ضوابط موجود در صندوق رفاه می باشد. در صورتیکه دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، سند تعهد محضری داشته باشد و حداکثر سه سال از تاریخ ثبت سند نگذشته باشد، موظف به اخذ سند تعهد رسمی با حداقل یک ضامن کارمند رسمی یا پیمانی یا بازنشسته با ارائه گواهی کسر از حقوق تهیه و به امور دانشجویی دانشکده مربوطه تحویل دهند.


3- مبلغ وام به دو شیوه می باشد: الف مبلغ 6/500/000 ریال به ازای هرماه برای دانشجویان واجد شرایط ب: 7/500/000ریال به ازای هرماه برای دانشجویانی که علاوه بر واجد شرایط بودن موضوع رساله آنها با شرایط مصوب صندوق: کاربردی و مورد تایید دانشگاه و تاییدیه شورای پژوهشی دانشگاه را داشته باشد. تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار