۱۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۳۷۲
bargozide-harekat

دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی عصر چهارشنبه، چهاردهم مهرماه با دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده‌ی دانشگاه علامه دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش عطنا، در این دیدار که در سالن شورای ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، دکتر حسن ملکی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر خورسندی مدیر فرهنگی، جمعی از مسئولان دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی، و دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده‌ی دانشگاه در جشنواره‌ی ملی حرکت حضور داشتند که به ارائه‌ی گزارش عمل‌کرد سال گذشته خود پرداخته و مطالبات عمومی دانشجویان و اختصاصی انجمن‌های علمی دانشجویی را مطرح کردند.


رئیس دانشگاه علامه در این دیدار با تبریک موفقیت انجمن‌ها در جشنواره‌ی حرکت گفت: انگیزه‌ای در انجمن‌های علمی دانشجویی وجود دارد که از انگیزه‌ی بسیاری کارمندان بیش‌تر است و انجمن‌ها باید بخشی از بار علمی دانشگاه را برعهده بگیرند.


دکتر سلیمی با تأکید بر این‌که برخی نشریات تخصصی انجمن‌های علمی دانشجویی بعضاً از نشریات اعضای هیئت‌های علمی برتر هستند، افزود: انتشارات دانشگاه باید با لوگو و طرح جلد متفاوتی، کتاب‌های دانشجویان را منتشر کند.


دبیران انجمن‌های برگزیده در این نشست، مطالباتی چون: ارتقای دانشگاه علامه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور، افزایش نظارت دانشگاه بر عمل‌کرد اعضای هیئت‌های علمی و استادان، افزایش بودجه‌ی فرهنگی دانشگاه، رفع جریمه‌های آموزشی دانشجویان، و رفع مشکلات بهداشتی خوابگاه‌ها را مطرح کردند.


در پایان این نشست، از دبیران انجمن‌های برگزیده‌ی دانشگاه علامه در نهمین جشنواره‌ی ملی حرکت تقدیر شد. گروه اعزامی دانشگاه علامه به جشنواره‌ی ملی حرکت نیز لوح دانشگاه شایسته‌ی تقدیر و تندیس جشنواره را به دکتر سلیمی تقدیم نمودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار