۰۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۰۸۰۰
vorudiha-11

ورودی‌های جدید دانشگاه علامه طباطبائی امروز چهارشنبه با حضور در دانشکده‌های خود، برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.


به گزارش عطنا، ثبت نام دانشجویان نو ورودی در فضایی آرام و با نشاط برگزار شد و حضور دانشجویان و خانوداه‌ها حال و هوای خاصی به فضای دانشگاه داده بود.


دانشجویانی که با پشت سر گذاشتن غول کنکور، این دانشگاه تخصصی علوم انسانی را برای تحصیل خود انتخاب کرده‌اند، امروز با در دست داشتن مدارک خود برای مرحلۀ ثبت نام حضوری به محل تحصیل خود در دانشکده مربوطه حاضر شدند و نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کردند.


بسیاری از این دانشجویان با اعضای خانواده خود برای ثبت‌نام در دانشکده خود حاضر شدند. کسانی که از راه‌های دور و نزدیک این کشور پهناور راهی تهران شده‌اند تا مرحلۀ جدیدی از زندگی خود را آغاز کنند.


چمدان‌ها و کیف‌های مسافرتی از آرزوهای کوچک و بزرگی می‌گفتند که این جوانان به امید رسیدن به آن‌ها، مسافتی طولانی را پیموده‌اند.


یکی از دانشجویان که با تعداد زیادی همراه و داشتن چمدانی بزرگ جلوی در دانشکده منتظر آغاز ساعت اداری بود، از حالات خود برای ما گفت: «احساس بسیار خوبی دارم که این دانشگاه را انتخاب کردم و امیدوارم دورۀ خوبی را پشت سر بگذرانم. فضای دانشگاه جوی دوست‌داشتنی دار%A

پر بازدیدها
آخرین اخبار