۰۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۰۵۶۱
payesh-salamat

طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورودی دانشگاه علامه طباطبائی، از روز شنبه دهم مهرماه آغاز و تا 26 آبان‌ماه ادامه دارد.


به گزارش عطنا، طرح پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود در سه بخش سلامت جسم، سلامت روان و مشاوره تندرستی اجرا می‌شود.


این طرح توسط مرکز بهداشت و درمان، مرکز مشاوره و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، در حوزه معاونت دانشجویی برگزار خواهد شد.


هر ساله با برپایی این طرح، به دانشجویان نوورودی گواهی سلامت داده می‌شود و ارائه این گواهی برای تکمیل مراحل ثبت نام الزامی است.


کارشناسان پایگاه سنجش از ساعت 8:30 تا 14:30 باتوجه به زمان‌بندی مشخص شده برای هر دانشکده، آماده ارائه خدمات به دانشجویان هستند.


بنابراین گزارش، انجام این طرح برای دانشجویان دانشکده‌ حقوق و علوم سیاسی و دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی از  دهم تا چهاردهم مهرماه و دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری، علوم ارتباطات و علوم ورزشی و تربیت بدنی از بیست و چهارم تا بیست و هشتم مهرماه، در سالن ورزشی تربیت بدنی واقع در پردیس مرکزی دانشگاه است.


همچنین این طرح برای دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی از تاریخ یکم تا پنجم آبان‌ماه در دانشکده ادبیات، دانشجویان دانشکده اقتصاد و بیمه اکو از هشتم تا دوازدهم آبان ماه، در دانشکده اقتصاد و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی از پانزدهم  تا نوزدهم آبان‌ماه در دانشکده علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.


قابل ذکر است، تمامی دانشجویانی که در زمان‌بندی مشخص شده موفق به شرکت در طرح نشوند، می‌توانند از بیست و دوم تا بیست‌وششم آبان ماه، در مجموعه ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی، در پایش سلامت شرکت کنند.


علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی سایت دانشگاه علامه طباطبائی مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار