۰۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۰۴۵۳
khavarmiane

نشست تخصصی «تحولات خاورمیانه؛ از نگاه ایران و اروپا» با حضور استادانی از کشور لهستان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری قطب علمی دولت و روابط بین الملل اسلامی صبح دوشنبه 5 مهرماه سال جاری، نشست تخصصی «تحولات خاورمیانه؛ از نگاه ایران و اروپا» را برگزار کرد.


دکتر ووجه گرابسکی و دکتر رافال اوزارفسکی، استادان دانشگاه گدانسک لهستان، مهمان دانشگاه علامه طباطبائی بودند. در این نشست تخصصی، همچنین جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی هم حضور داشتند. از جمله این استادان می‌توان به دکتر سید اصغر کیوان حسینى، دکتر سید محمد طباطبائی، دکتر هادی آجیلی، دکتر سید رضا موسوی نیا، دکتر مجیدرضا مومنی و  دکتر علی آدمی اشاره کرد.


آنچه در این نشست‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد پژوهش بر روی مسائل متنوع و مهم خاورمیانه اعم از ظهور و بروز گروهک تروریستی داعش، تعاملات روسیه در منطقه، روابط ایران، عربستان و سایر پدیده‌های جدید در خاورمیانه است.


گفتنی است با توسعه ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه‌های معتبر کشورهای مختلف اروپایی، این دانشگاه دو سال است اقدام به برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی تخصصی در زمینه‌های مختلف در ایران و سایر کشورها از جمله کشورهای اروپای شرقی کرده‌است.



tahavolat-khavar-miane

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار