۰۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۰۲۴۷
safar-hamedan-01

با توجه به تغییر و تحولاتی که در اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه در شهریور ماه سال جاری روی داده است این اداره سیاست خود را بر ارائه خدمات در خور توجه به همکاران علمی و اداری دانشگاه قرار داده است.


به گزارش عطنا، یکی از خدمات این اداره که در دوران مدیریت جدید به صورت قابل توجه و باکیفیت ارائه می‌شود سفرهای سیاحتی و فرهنگی همکاران علمی و اداری دانشگاه است. دکتر محمدرضا ویژه معاون اداری و مالی دانشگاه، اداره رفاه کارکنان را «پیشانی معاونت اداری و مالی» دانشگاه معرفی کرده است.


در همین راستا نیساری رئیس این اداره لزوم سرعت بخشی به وظایف این حوزه را از جمله اولویت‌های کاری خود در این اداره عنوان و تصریح کرد: مجموعه همکاران ما در اداره رفاه کارکنان دانشگاه تمام تلاش خود برای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب برای همکاران مجموعه دانشگاه علامه طباطبائی به کار خواهند بست.


وی در ادامه افزود: هفته گذشته سفری سیاحتی-فرهنگی به مقصد همدان برای همکاران تدارک دیده شده بود که با استقبال چشمگیری مواجه شد و در پایان هفته جاری نیز سفر دیگری به مقصد استان قزوین تدارک دیده شده است که پیش‌بینی می‌شود از این سفر نیز به خوبی استقبال شود.


گزارش تصویری سفر به استان تاریخی همدان را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار