۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۳۷۷
khabgah

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی از آغاز ثبت نام خوابگاه نیمسال اول سال تحصیلی جدید این دانشگاه خبر داد.


به گزارش عطنا، نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان؛ گفت: شرایط ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و غیربومی را در خوابگاه‌های این دانشگاه بر اساس ثبت نام خوابگاه‌ها از روز شنبه 20 شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.


وی ادامه داد:  پذیرش و ثبت‌ نام خوابگاه دانشگاه علامه برای دانشجویان جدیدالورود و قدیم‌ با مراجعه به پایگاه الکترونیک این دانشگاه به نشانی atu.ac.ir امکانپذیر است.


معاون آموزشی دانشگاه علامه بیان داشت:  ثبت نام از ساعت 10 صبح روز شنبه 20 شهریورماه در ظرفیت‌های خالی ساختمان‌های مشخص شده آغاز و تا روز شنبه 27شهریور ماه ادامه دارد.


دانشجویان نعمت الهی تصریح کرد تمام دانشجویان ساکن در خوابگاه، در تمام مقاطع تحصیلی موظف به پرداخت الکترونیکی اجاره‌ بها هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها بصورت الکترونیکی‌ هستند و می‌بایست موقع ورود به خوابگاه برگه معرفی نامه خوابگاه و شهریه را واریز کرده باشند و این روش‌ از طریق سامانه ثبت نام امکان پذیر نیست.


معاون آموزشی دانشگاه علامه ادامه داد: در صورتی که دانشجویی که بعد از زمان حذف اضافه به دلایل مرخصی تحصیلی حذف و اضافه واحدهای کمتر از 6 برای مقاطع کارشناسی 4 برای ارشد دو دانشجویان شاغل به تحصیل در نیم سال اول سال تحصیلی 96-95 شناخته نشوند بدون عودت مبلغ اجاره‌بها خوابگاه لغو می‌شود.


نعمت الهی یادآور شد: تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه از روز پنجشنبه 25 شهریور سال جاری باز است و نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی جدید از سایت دانشگاه اعلام می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار