۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۸۸۸۸
Kargar

دکتر کارگر که پیش از این مسئولیت معاونت عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی را برعهده داشت، یکشنبه ۷ شهریور ۹۵ به عنوان سرپرست دانشکده تربیت بدنی معرفی شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، از زحمات دکتر حبیب هنری، رئیس پیشین این دانشکده نیز تقدیر شد.


دکتر غلامعلی کارگر، دانشیار دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی است که دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی در سازمان‌های ورزشی است.


او سابقه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علامه، مشاور سازمان جوانان و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه را در کارنامه خود دارد.


حبیب هنری نیز که به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه منصوب شده است، دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی و علوم ورزشی خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.


او دارای سوابق پژوهشی و اجرایی متعددی از قبیل مشاور علمی و فناوری وزیر ورزش و جوانان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی، قائم مقام و معاون پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی است.


گفتنی است چهارشنبه گذشته، ۳ شهریور ۹۵ طی مراسم تودیع و معارفه در ساختمان مرکزی دانشگاه علامه، دکتر حبیب هنری به عنوان معاون پژوهشی جدید دانشگاه، معرفی شد. دکتر هنری جایگزین دکتر احمدوند شد که راهی سفر خارج از کشور، جهت حضور در فرصت مطالعاتی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار