۰۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۹۵


مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: زمینۀ اعزام دانشجویان دوره دکتری برای گذراندن دوره‌های شش تا ۹ ماهه به کشور آلمان فراهم شد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، غلامرضا کریمی گفت: بر اساس قرارداد همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) که در تیر ماه ۱۳۹۵ به امضاء نهایی دو طرف رسید، اعزام دانشجویان دوره دکتری برای استفاده از دوره‌های شش تا نه ماهه به کشور آلمان امکان پذیر شده است.


 وی افزود: اعزام دانشجویان دکتری به آلمان جهت فرصت مطالعاتی و پژوهشی به صورت مشترک و با حمایت مالی دو طرف انجام خواهد شد.


 مدیر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان دوره دکتری که دارای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آلمان هستند، باید قبل از آغاز ترم مهر ماه جاری مدارک خود را برای اعزام از طریق دانشکده به دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه ارسال کنند.


 وی افزود: دیگر دانشجویان علاقه مند هم می‌توانند پیگیری‌های لازم را برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آلمان تکمیل کرده و برای مرحله بعدی اعزام درخواست‌های خود را به دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه ارائه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار