۰۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۷۵

elmi karbordi


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: درحال تدوین آیین نامه ای برای تعیین استانداردهای مربوط به اختصاص فضای فیزیکی مراکز دانشگاه به دانشجویان هستیم.


به گزارش عطنا، محمدحسین امید در گفت‌وگو با مهر گفت: با تدوین این آیین نامه حداقل‌های مربوط به استانداردهای فضای فیزیکی برای مراکز مشخص می‌شود و پذیرش دانشجو براساس این استانداردها خواهد بود.


وی افزود: با تعریف استانداردهای مناسب، مراکز باید فضای فیزیکی خود را به سطح استاندارد ارتقاء دهند و در صورت عدم تحقق این امر باید تعداد دانشجویان خود را کاهش دهند.


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه مراکز این دانشگاه وابسته به موسسات دولتی و یا خصوصی هستند، گفت: دانشگاه مسئولیتی درخصوص ایجاد زیرساخت برای مراکز ندارد اما مراکز برای آغاز و یا ادامه فعالیت‌های خود باید استانداردهای لازم را رعایت کنند.


امید خاطرنشان کرد: در ارزیابی مراکز این دانشگاه شاخص‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌گیرد که اختصاص سرانه فضای آموزشی مناسب به دانشجویان نیز بخشی از این شاخص‌ها بشمار می‌رود.


وی اظهار داشت: متاسفانه درحال حاضر تعریف مناسبی از سرانه فضای کالبدی در مراکز این دانشگاه وجود ندارد و شاهد هستیم که مرکزی با ۵۰۰ متر فضا ممکن است دارای هزار دانشجو و مرکز دیگر با دارا بودن چند هزار متر فضا دارای چندصد دانشجو است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار