۰۶ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۶۹
Poster-dore-danesh-afzayi2

مراسم اختتامیه هشتاد و سومین دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی، عصر یکشنبه 7 شهریور در  آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی، هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی که با هدف آموزش زبان فارسی در سطوح مختلف به فارسی آموزان غیر ایرانی از کشورهای مختلف جهان توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، عصر یکشنبه هفتم شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.


در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی دکتر حداد عادل رئیس بنیاد سعدی، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر ابراهیم ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایندگانی از وزات علوم، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و دانشجویان شرکت کننده در این دوره حضور خواهند داشت.


در پایان این دوره گواهینامه تحصیلی دانشجویانی که با موفقیت آزمون پایان دوره را پشت سر گذاشته‌اند اهداء خواهد شد و از برگزیدگان دوره توسط مسئولان دانشگاه علامه و بنیاد سعدی تقدیر خواهد شد.


گفتنی است دوره اخیر دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی، از 12 مردادماه سال جاری آغاز شده بود که در آن فارسی‌آموزان بیش از 40 کشور دنیا از پنج قاره مختلف حضور داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار