۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۷۲۴۷

فارسی‌آموزان خارجی، که دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی را در دانشگاه علامه سپری می‌کنند، چهارشنبه 27 مرداد 95 از برج آزادی، موزه و محوطه‌های جانبی آن، بازدید کردند.


به گزارش عطنا، فارسی‌آموزان در این بازدید که در قالب برنامه‌های فرهنگی دوره دانش‌افزایی زبان فارسی انجام شد، خانه فرهنگ ایران‌سرا، موزه تالار کهن، محوطه‌ داخلی و ... را از نزدیک مشاهده کردند.


بخش انتهایی برنامه نیز بازدید از طبقات فوقانی برج آزادی بود که منظره‌ای مشرف به تهران را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. فارسی‌آموزان با حضور بر فراز برج آزادی، خاطره حضور در این ارتفاع را با عکس‌های خویش‌انداز (سلفی) ثبت کردند.


شایان ذکر است هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی و دانشگاه علامه طباطبائی، از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۸ شهریور سال جاری، با حضور بیش از ۲۰۰ فارسی‌آموز از ۴۱ کشور جهان در حال برگزاری است.


گزارش تصویری این بازدید را در عکس‌های زیر ببینید.


 azadi (1) azadi (2) azadi (3) azadi (4) azadi (5) azadi (6) azadi (7) azadi (8) azadi (9) azadi (10) azadi (11) azadi (12) azadi (13) azadi (14) azadi (15) azadi (16) azadi (17) azadi (18) azadi (19) azadi (20) azadi (21) azadi (22) azadi (23) azadi (24) azadi (25) azadi (26) azadi (27)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار