۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۶۵۲۸

pole tabiat (11)


در ادامه دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی در تهران، فارسی‌آموزان خارجی، در پل طبیعت و بوستان آب و آتش حضور یافتند.


به گزارش عطنا، در این برنامه که در قالب برنامه‌های فرهنگی دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، فارسی‌آموزان ضمن حضور در آتلیه عکاسی این بوستان و گفت‌وگو با مردم محلی به گرفتن عکس‌های یادگاری و خویش‌انداز پرداختند.


گفتنی است پل طبیعت، اولین پل صرفا پیاده‌رو در منطقه عباس‌آباد تهران است که بوستان آب و آتش و پارک جنگلی طالقانی را به یکدیگر متصل می‌کند. این پل که به وسیله لیلا عراقیان، معمار جوان ایرانی طراحی شده است، دارای مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع است که ۷۲۰ متر آن به فضای سبز و ۴۸۰ متر آن به رستوران‌‌ها، کافی‌شاپ و دیگر فضاهای فرهنگی و تفریحی اختصاص دارد.


شایان ذکر است هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۸ شهریور سال جاری، با حضور بیش از ۲۰۰ فارسی‌آموز از ۴۱ کشور جهان در حال برگزاری است.


pole tabiat (1) pole-tabiat-(16) pole tabiat (15) pole tabiat (14) pole tabiat (13) pole tabiat (12) pole tabiat (11) pole tabiat (10) pole tabiat (9) pole tabiat (8) pole tabiat (7) pole tabiat (6) pole tabiat (5) pole tabiat (4) pole tabiat (3) pole tabiat (2)
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار