۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۶۲۰۵
 

ali asghar peyvandi


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بسته تشویقی این دانشگاه برای رتبه های زیر صد کنکور سراسری امسال در رشته تجربی خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در برنامه «در مسیر دانشگاه» ویژه معرفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شبکه یک سیما، درباره این بسته گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قطعا آنقدر پتانسیل و ظرفیت دارد که خودش به تنهایی انگیزه‌ای بزرگ برای انتخاب است.


وی افزود: ما امسال برای اینکه بتوانیم بهانه‌ای برای تقدیر از دانشجویان نخبه‌ای که مثل هر سال به این دانشگاه می‌آیند، داشته باشیم یک بسته تشویقی هم در نظر گرفته‌ایم.


پیوندی اظهار داشت: تمامی رتبه های زیر صد با حضور در دانشگاه ما یک دستگاه لپ‌تاپ دریافت می‌کنند. علاوه براین برای دانشجویان زیر رتبه صد کمک هزینه‌ای هم در نظر گرفته ایم که معادل کمک هزینه‌ای است که بنیاد ملی نخبگان به آنها پرداخت می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: به این معنی که همانقدر که بنیاد نخبگان به آنها کمک هزینه پرداخت می‌کند ما هم اضافه بر آن به این دانشجویان پرداخت می کنیم. در حد وسع و توانمان هم سعی خواهیم کرد که شرایط خوابگاهی مناسبی را برای دانشجویان شهرستانی زیر  رتبه صد درنظر بگیریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار