۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۰۸:۵۵
کد خبر: ۴۵۳۸

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مطالبه دانشجویان نباید همواره سیاسی باشد، بلکه باید در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی نیز مطالبه گری کنند.


سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در نشست سه هزار نفری مسوولان بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار کرد: در بسیج کمیت توام با کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که امام (ره) موضوع بسیج 20 میلیونی را مطرح کردند که اهمیت کمیت در عین کیفیت را نشان می دهد.


وی افزود: دانشجویان بسیجی باید بصیرت سیاسی، اعتقاد و اخلاق خود را رشد دهند و در جهت تولید علم تلاش کنند.


نقدی با تاکید بر اینکه بسیاری از وقایع مهم انقلاب اسلامی توسط دانشجویان صورت گرفته، اضافه کرد: در برهه کنونی، جهاد علمی و اقتصادی لازم است و دانشجویان باید حماسه ای که در انقلاب آفریدند را ادامه دهند.





وی درباره شاخصه های دانشجوی بسیجی گفت: دانشجوی بسیجی در دانشگاه خود محدود نمی شود، بلکه در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و در دنیای اطراف خود اثرگذار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به پرسش های دانشجویان بسیجی پاسخ داد.

وی درباره مذاکرات هسته ای گفت: در چند وقت اخیر تمرکز ما روی مذاکره با 1+5 بوده و از ظرفیت های سایر کشورها غافل شده‌ایم.

نقدی درباره چگونگی عملکرد دانشگاه ها اظهار کرد: بیش از 70 درصد دانشگاه ها باید علمی کاربردی شود و زمانی که دانشجو فارغ التحصیل می شود حرفه و فن آموخته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره انتقادات دانشجویان از سرعت پایین اینترنت هم گفت: باید در کشورمان شبکه ملی اطلاعات، جدا از شبکه اینترنتی دنیا ایجاد کنیم تا مدیریت آن را بیگانه برعهده نگیرد.

نقدی افزود: موتور جستجویی که چند روز پیش رونمایی شد محصول کار بسیج بود و امیدواریم بتوانیم با ایجاد شبکه اطلاعات ملی، از آن بهره گیریم.
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار