۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۵۰۹۶

salar-amoli


سالار آملی با اشاره به سه پروژه کلان میان ایران و برخی کشورهای اروپایی گفت: یکی از این پروژه‌ها به ارزش یک میلیون یورو به سردمداری دانشگاه علامه با همکاری دانشگاه‌های اروپایی، در حال پیشرفت است.


به گزارش عطنا به نقل از ایلنا، حسین سالار آملی؛ قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های بین‌الملل وزارت علوم، با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همکاری علمی و فناوری ما با اتحادیه اروپا سروسامان پیدا می‌کند، اظهار کرد: به احتمال فراوان شهریور ماه یک هیات بلند پایه از ایران عازم بلژیک و اتحادیه اروپا خواهد شد و نقشه راه همکاری‌ها را مشخص خواهد کرد.


وی ادامه داد: در شهریور ماه نیز روسای ۱۰دانشگاه بزرگ و معتبر روسیه نیز به ایران سفر می کنند که امیدواریم بستر همکاری‌های مناسبی فراهم شود.


قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل همچنین به ۳ پروژه کلان میان ایران و برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها به ارزش یک میلیون یورو به سردمداری دانشگاه علامه طباطبایی و چند دانشگاه دیگر ایران با دانشگاه‌های اروپایی، در حال پیشرفت است.


سالار آملی با بیان این مطلب که پروژه دیگر بین دانشگاه ملایر با ۴ دانشگاه اروپایی در حال انجام است، افزود: سومین پروژ بزرگ، پروژه‌ای است که با D.A.D آلمان بسته شده که مبنی بر تحصیل ۱۵۰ دانشجو به مدت ۶ تا ۹ ماه در این کشور به ارزش ۲ میلیون دلار است که نیمی از آن را دولت آلمان و نیمی دیگر را ما متقبل می‌شویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار