۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۵۰۷۵
Sardar Allame - New 2

salimi bajestani (1)


 معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: به زودی رستوران آزاد برای دانشجویان در این دانشگاه راه اندازی می‌شود که دانشجویان با تنوع غذایی مواجه باشند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، حسین سلیمی بجستانی گفت: قرارداد راه‌اندازی رستوران آزاد این دانشگاه منعقد شده است و طی سه ماه آینده این رستوران برای دانشجویان راه‌اندازی خواهد شد.


وی عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی این رستوران ایجاد تنوع غذایی برای دانشجویان است.


بجستانی درباره نوع ارائه خدمات در این رستوران نیز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما هر دو مسیر کیفیت یارانه‌ای و نیمه یارانه را دنبال می‌کنیم چون اگر تعداد غذا کم شود، کیفیت بیشتر می‌شود امیدواریم این تنوع تا حدی کیفیت را افزایش دهد.


 



ایجاد مجتمع های خوابگاهی در دانشگاه علامه


معاون دانشجویی دانشگاه علامه از ایجاد مجمتع‌های خوابگاهی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دو مجتمع جدید خوابگاهی دخترانه و پسرانه در این دانشگاه تأسیس شده است.


سلیمی بجستانی اضافه کرد: با راه اندازی مجتمع‌های خوابگاهی در این دانشگاه تعداد ساختمان‌های خوابگاهی از ۱۱ ساختمان به ۷ ساختمان کاهش یافته و از پراکندگی ساختمان‌ها جلوگیری شده است.


وی گفت: برنامه داریم ساختمان‌های کوچک خوابگاهی دانشگاه را تبدیل به مجتمع‌های خوابگاهی کنیم و این مجتمع ها نیز به مرور زمان تبدیل به مراکز تربیتی شوند.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه تاکید کرد: درحال حاضر ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه ۳ هزار و ۴۰۰ نفر است.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار