۱۵ تير ۱۳۹۵ ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۷۸

hoghoogh - mir saeedi (4)


دکتر علومی از همراهی دکتر سلیمی در پذیرش استعفای خود به دلیل استفاده از فرصت مطالعاتی تشکر کرد و گفت: برای من باعث افتخار بوده و هست که خدمتگزار دانشگاه باشم.


مراسم تودیع  دکتر حمیدرضا علومی یزدی و معارفه دکتر سید منصور میرسعیدی با حضور رئیس دانشگاه، معاونان اداری و مالی و پژوهشی و نیز با حضور اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده حقوق و علوم سیاسی، روز سه شنبه 15 تیر ماه در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این مراسم دکتر علومی یزدی در سخنانی با تشکر و تقدیر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه در انتصاب خود به سمت ریاست دانشکده از حمایت‌ها و مساعدت‌های رئیس دانشگاه، معاونان دانشگاه، معاونان دانشکده، مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده در طول مسئولیت خود تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت:  موقعیت خوب دانشکده حقوق و علوم سیاسی به عنوان یکی از دانشکده‌های برتر دانشگاه محصول همدلی، همراهی و همفکری تک تک این عزیزان است.


hoghoogh - mir saeedi (1)


وی با ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده افزود: در بخش پژوهشی به روزرسانی پرونده‌های ارتقاء و ترفیع اعضای هیأت علمی و قرار گرفتن نشریات پنج گانه دانشکده در وضعیت سبز و در بخش دانشجوئی شادابی و نشاط فضای دانشجوئی که محصول فعالیت‌های تشکل‌های دانشجوئی بوده است.


دکتر علومی خطاب به کارکنان علمی و اداری دانشکده گفت: از قصورها، کوتاهی‌ها، ناکارآمدی‌های احتمالی عذرخواهی می‌کنم و از تک تک همکاران عزیزم طلب حلالیت دارم.


وی در ادامه با اشاره به انتصاب دکتر میرسعیدی به سمت رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی اظهار داشت: انتخاب و انتصاب ایشان را به رئیس دانشگاه، خودم و سایر همکاران تبریک عرض می‌کنم و مطمئن هستم ایام و اوضاع دانشکده در دوره مسئولیت ایشان بهتر و همراه با توسعه همه جانبه خواهد بود.


دکتر علومی در پایان سخنانش از همراهی دکتر سلیمی در پذیرش استعفای ایشان به دلیل استفاده از فرصت مطالعاتی تشکر کرد و اضافه کرد: برای من باعث افتخار بوده و هست که خدمتگزار دانشگاه و در پیشبرد اهداف دانشگاهی که خود را وامدار آن می دانم و به معلمی آن افتخار می‌کنم، باشم. وی اضافه کرد: این موقعیت را با هیچ مقام و موقعیتی عوض نخواهم کرد و از خدا می‌خواهم توفیق دهد تا در این فرصت به دست آمده بتوانم با اندوخته‌های بیشتری را به دست آورده تا آن اندوخته‌ها باز سرمایه‌ی ارتقاء و اعتلای نام بلند دانشگاه علامه طباطبائی باشد.


hoghoogh - mir saeedi (3)


در این مراسم رئیس دانشگاه نیز در سخنانی با تشکر از مدیریت دکتر علومی در طی مدت دو و نیم سال مسئولیت در دانشکده حقوق وعلوم سیاسی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که با تلاش همه همکاران علمی و اداری شرایط دانشکده تغییر یافته و  امروز شاهد هستیم که دانشکده حقوق و علوم سیاسی تبدیل به یکی از قطب‌های مهم کشور در زمینه علوم سیاسی، روابط بین الملل و گرایش‌های مختلف حقوق تبدیل شده است.


وی با تقدیر از تلاش روسای سابق این دانشکده در شکل‌گیری موقعیت فعلی آن افزود: در طی این مدت نیز شاهد حرکت رو به جلویی در دانشکده بودیم و در شاخصه‌های نسبت استاد به دانشجو، ارتقای علمی اعضای هیأت علمی و از نظر ارزیابی دانشجویان نسبت به کلاس‌ها و رضایت مندی دانشجویان، فعال شدن گروه‌های آموزشی و افزایش دامنه اختیارات به آن‌ها و نیز شتاب تولیدات پژوهشی، این وضعیت کاملاً مشهود بوده است.


وی اضافه کرد: فعالیت‌های خوب دانشکده در حوزه بین المللی نیز باعث شد که دانشکده حقوق و علوم سیاسی به یکی از دانشکده‌های نمونه در این خصوص تبدیل شود و امیدواریم با تلاش بیشتر زمینه‌ی اجرایی شدن این تفاهم نامه‌ها فراهم گردد.


رئیس دانشگاه با تأکید بر ضرورت جذب اعتبارات پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی خاطر نشان کرد: در این زمینه باید با همت اعضای هیأت علمی دانشکده، کاستی‌های موجود را برطرف نموده و در این شاخص ارزیابی نیز شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.


دکتر سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت‌‌های انجام شده در دانشکده بیان داشت: علیرغم تمام اقدامات درخشانی که در طی این مدت انجام شد کارهای زیادی در پیش رو است که برای انجام آن ملاک اصلی اسناد بالادستی، برنامه‌های راهبردی دولت و وزارت علوم است که در اختیار قرار دارد. وی اضافه کرد: بر این اساس اصلاح ساختار هرم هیأت علمی، ملاک قرار دادن آیین نامه‌های قانونی در جذب و حضور استادان در دانشکده، توجه به تولیدات علمی و پژوهشی استادان بسیار مهم و ضروری است و امیدواریم که با عزم دکتر میرسعیدی این امور مهم مورد توجه قرار گیرد.


در ادامه دکتر میرسعیدی ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به او، تاکید کرد: چند رویکرد کلی در طی این دوره مسئولیت ملاک عمل قرار دارد و تلاش می کنم با رعایت این رویکردها و با همکاری همه کارکنان علمی و اداری در راستای اهداف و سیاست‌های دانشگاه عمل نمایم.


وی حفظ دستاوردهای مدیریت‌های قبلی و ارتقای بخشی از دستاوردها که به علت کوتاهی زمان فرصت اجرای آن فراهم شده است، توجه به مناسبات و روابط برون دانشکده ای و بین المللی، تقویت و تکریم به اصول اخلاقی در روابط استاد و دانشجو و کارکنان، تولید علم متناسب با نیازها و ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی و توجه به پژوهش در حین آموزش استفاده حداکثری از فرصت‌های آموزشی به منظور ارتقاء دانشکده و دانشجو ارتقای نظام اداری دانشکده در راستای خدمت به اهداف دانشگاه، توجه به خرد جمعی در تصمیمات و مسائل کلان دانشکده و نیز ملاک عمل قرار دادن ضوابط به مناسبات اعضای علمی و اداری دانشکده را از رویکردهای مهم و مورد توجه در مسئولیت جدید خود در دانشکده برشمرد.


وی اضافه کرد: امیدوارم با حمایت و همکاری رئیس دانشگاه، معاونان ایشان و تلاش و مساعدت همکاران عزیز دانشکده بتوانیم دستاوردهای خوبی را در دانشکده حقوق و علوم سیاسی شاهد باشیم.


hoghoogh - mir saeedi (2)


در این مراسم دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی نیز از استادان پیشکسوت به نمایندگی از استادان دانشکده در سخنانی از تلاش‌ها و خدمات دکتر علومی یزدی در طی مدت مسئولیت در دانشکده و از انتخاب و انتصاب دکتر میرسعیدی به سمت رئیس دانشکده تشکر و تقدیر نمود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار