۰۵ تير ۱۳۹۵ ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۲۷۴
Kargahha (35)

Kargahha (23)


غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طی روزهای گذشته پذیرای علاقمندان به کارگاه‌های قرآنی و معنوی بود.


به گزارش عطنا، در کنار ارائه مقالات و پایان‌نامه و سایر برنامه‌های قرآنی، فکری و فرهنگی، 4کارگاه تخصصی با موضوعات خانواده سالم از دیدگاه قرآن و معنویت برنامه ریزی شد.


ازدواج موفق در پرتو آموزه‌های قرآن با تدریس دکتر فرحبخش، مدیرگروه رشته مشاوره دانشگاه علامه، روز چهارشنبه برگزار شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود. دکتر فرحبخش در این کارگاه به بررسی راهکارهای انتخاب درست در مساله تاثیرگذار ازدواج پرداخت و با بیان آموزه‌های قرآنی تاثیرات این کتاب الهی را در زندگی روزمره تببین کرد.


کارگاه معنویت در قرآن کریم عصر پنج شنبه در شبستان محل برگزاری نمایشگاه قرآن با نگاه و روشنگری مشکلات حال حاضر دینی و اعتقادی برگزار شد. مدرس این کارگاه دکتر حسن ملکی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه با توجه به آموزه‌های قرآن و تغییر و تحولات جهان، به ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات اعتقادی جوانان و نوجوانان ارائه کرد.


دکتر معصومه اسمعیلی با کارگاه نگاه قبله مدار به زندگی در این نمایشگاه حضور داشت. این کارگاه روز شنبه در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.


در ادامه برگزاری کارگاه‌ها، یکشنبه6 تیرماه کارگاه فرزند پروری از دیدگاه اسلامی با تدریس دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌شود.


این کارگاه ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و گواهی معتبر از دانشگاه علامه طباطبائی به شرکت کنندگان اهداء می‌شود. جزئیات بیشتر این کارگاه‌ها که پیش از این در عطنا منتشر شده است را می‌توانید در اینجا بخوانید.


گزارش زیر بخش‌هایی از این کارگاه را به تصویر می‌کشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار