۰۵ تير ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۱۶۴

ghobadi


حسینعلی قبادی گفت: باتوجه به اینکه طرح اعتلای علوم انسانی یک طرح کلان ملی بشمار می رود بنابراین برای اجرای آن باید ابتدا فاز مطالعاتی صورت می گرفت تا بتوانیم نقشه راه صحیحی برای اجرای آن داشته باشیم.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، قبادی اظهار داشت: این طرح میان رشته ای و چند ساحتی است که باتوجه به گستردگی باید برای اجرا مطالعه دقیقی روی آن صورت گیرد.


رئیس پژوهشگاه علوم انسانی خاطرنشان کرد: باتوجه به وسعت طرح اعتلای علوم انسانی در زمان اجرا در این پروژه بیش از ۱۰۰ طرح طراحی و اجرا خواهد شد.


قبادی اضافه کرد: در طرح جامع اعتلای علوم انسانی برنامه داریم مبانی مطلوب این علم را معطوف به فرهنگ آموزه های دینی، بومی سازی و کاربست علوم انسانی مورد بررسی قرار دهیم.


وی عنوان کرد: در مجموع در این طرح قصد داریم راهکارهای کلان ارتقا برای کارآمد سازی علوم انسانی را شناسایی، تبیین و معرفی کنیم.


رئیس پژوهشگاه علوم انسانی تاکید کرد: در گذشته مطالعات مربوط به حوزه علوم انسانی بیشتر نظری و نقدها به این علم نیز به صورت یکطرفه بوده است که در طرح اعتلای علوم انسانی قصد داریم مبانی این علم را به صورت میان رشته ای توسط نخبگان بررسی کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار