۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۱۶۲۱


taghizade


سیدفردین تقی‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام برای وام‌های دانشجویی امسال برای نخستین‌بار دو مرحله‌ای است، توضیح داد: متقاضیان وام‌های دانشجویی اعم از وام تحصیلی، ودیعه مسکن، وام ضروری و... برای دانشجویان روزانه و وام شهریه برای دانشجویان شهریه پرداز  باید از اول تیرماه تا پایان مردادماه با مراجعه به سامانه مذکور به نشانی www.swf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، در واقع ثبت‌نام مقدماتی توسط دانشجویان متقاضی وام صورت می‌گیرد.


به گزارش عطنا و به نقل از ایسنا، تقی زاده با بیان اینکه پس از پایان ثبت‌نام مقدماتی آمار متقاضیان در شهریورماه مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: پالایش اطلاعات تا اواسط مهرماه ادامه خواهد یافت. سرانجام دانشگاه‌ها با توجه به میزان بودجه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان در اختیار آنها قرار می‌دهد، دانشجویان واجدشرایط و افرادی که برای دریافت وام در اولویت هستند را برای دریافت وام به صندوق رفاه معرفی می‌کنند.


معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در پایان با بیان اینکه وام‌های مذکور در نیمسال اول و اواخر آبان‌ماه به متقاضیان پرداخت می‌شوند تاکید کرد: البته مبالغ وام‌ها هنوز مشخص نیست و باید به تصویب هیات امناء برسد اما بر اساس بررسی‌های انجام شده میزان وام شهریه مطابق سال قبل بوده و  میزان وام تحصیلی افزایش خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار