۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۱۳۲۴

Boluri


انجمن پیشکسوتان مطبوعات، با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد تشکیل می‌شود؛ از برنامه‌های این انجمن می‌توان به حضور پیشکسوتان در نهادهای رسانه‌ای اشاره کرد.


به گزارش عطنا و به نقل از ایسنا، محمد بلوری که خود از اعضای فعال انجمن پیشکسوتان مطبوعات محسوب می‌شود، ضمن اعلام این خبر، درباره‌ی اهداف تاسیس این انجمن به بیان توضیحاتی پرداخت.


او اظهار کرد: یکی از اهداف ما برای خود پیشکسوتان است که بعد از عمری فعالیت در حوزه مطبوعات بتوانند انجمنی داشته باشند و به مشکلات این عرصه رسیدگی کنند؛ از طرفی هم پیشکسوتان وظایفی را در قبال جامعه مطبوعات دارند. همان‌طور که می‌دانید کیفیت کار در روزنامه‌ها به علت فعالیت شبکه‌های مجازی و نبود انتقال تجربه کمی پایین آماده است.


او ادامه داد: ما می‌خواهیم در این انجمن، پیشکسوتان بدون هیچ چشم‌داشت مادی در نهادهای مطبوعاتی حضور پیدا کنند، با خبرنگاران جوان در تماس و بر مشکلات نوشتاری امروز مطبوعات تاثیرگذار باشند؛ به همین منظور قرار شد سایتی راه بیندازیم و از دوستان تقاضا کنیم تا برای شرکت در مجمع عمومی ثبت‌نام کنند. سپس هیات نظارتی شرایط افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ به عنوان مثال یکی از شرایط عضویت در انجمن پیشکسوتان مطبوعات این است که افراد باید در عرصه مطبوعات 30 سال تجربه داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار