۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۱۱۰۱
naghshe jame elmi

معاونت پایش، نظارت و ارزیابی این ستاد گفت: در راستای مأموریت‌‌های این معاونت تدوین و ارائه گزارش‌‍‌های پایشی دانشگاه‌‌ها در چارچوب سیاست‌‌ها و شاخص‌‌های نقشه جامع علمی کشور، طرح ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ و موسسات پژوهشی آغاز شده است.

به گزارش عطنا و به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به همین منظور سامانه ارزیابی علم و فناوری به نشانی  www.arzyabi.ir  به عنوان مرجع دریافت اطلاعات و آمار طراحی شده است.

بنا بر اعلام معاونت پایش، نظارت و ارزیابی علم و فناوری ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور دانشگاه‌‌ها و مؤسسات پژوهشی با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر بر اساس مطابق شاخص‌‌های اولویت‌دار مرتبط با نقشه جامع علمی کشور انجام شده است و در راستای تدوین گزارش‌های پایشی، باید اطلاعات و آمار شاخص‌‌های مندرج در این سامانه را برای سال‌های 1392 تا 1394 تکمیل و ارسال کنند.

این شاخص‌ها مرتبط با نقش دانشگاه‌‌ها در تحقق اهداف حوزه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور بوده و تکمیل و ارسال به موقع این اطلاعات معاونت پایش، نظارت و ارزیابی علم و فناوری ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور را در مقایسه دانشگاه‌‌ها و موسسات پژوهشی در زمینه تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور کمک خواهد کرد.

گفتنی است مهلت تکميل فرم‌های مربوطه تا اول مرداد ماه 1395 در نظر گرفته شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار