۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۴۵
کد خبر: ۴۰۶۹۲

‌پنجمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور با حضور رئیس دانشگاه فردوسی، رئیس دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، در ابتدای جلسه دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی، با اشاره به نشست روسای دانشگاه‌های کشور، تولید علم را براساس اقتصاد مقاومتی، اولویت اول کشور دانست و اظهار کرد: باید از هر جهت به نیازهای روحی، روانی و تغذیه‌ای دانشجویان به عنوان سربازان تولید علم و مسئولان آینده کشور توجه ویژه شود.


در ادامه دکتر به‌نژاد، مسئول دبیرخانه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور و معاون دانشجویی دانشگاه تهران، در گزارش مفصلی با ارائه آمار به تشریح وضعیت روحی روانی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت.


در ادامه برگزاری گردهمایی، معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر و بزرگ کشور به بحث و گفت‌وگو در خصوص مسائل دانشجویی و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.


در پایان این گردهم آیی مقرر شد رئیس مرکز مشاوره دانشگاه‌ها در شورای دانشگاه عضویت یابد .همچنین جلسه‌ای مشترک با روسای دانشگاه‌های برتر و بزرگ و معاونین این دانشگاه‌ها تشکیل شود.


اعضای حاضر در این گردهم آیی ضمن تاکید بر وقوف به مشکلات دانشجویان بر ضرورت انکارناپذیر تدریس درس مهارت‌های زندگی به دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود تاکید نمودند.


همچنین معاونان دانشجویی بزرگ و برتر بر ایجاد اعتماد متقابل بین دانشجویان و مدیران حوزه دانشجویی تاکید کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار