۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۰۶۴۴

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درمورد افرادی که خود را به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در شهرهای تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور معرفی کرده و اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌نمایند،هشدار داد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... اخیراً مشاهده شده برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤلان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در شهرهای تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌نمایند.


سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پی‌گیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های محترم آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح نموده یا می‌نمایند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤلان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این‌چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار