۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۷۵۰
سایت موسسه بیمه اکو دانشگاه علامه نوشت:

شست مشترک رئیس مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو با مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در سازمان امور دانشجویان 8 بهمن در محل موسسه آموزش عالی بیمه اکو برگزار شد.


    به گزارش رابط خبری روابط عمومی در موسسه آموزش عالی بیمه اکو این نشست که به منظور بررسی راه کارهای جذب دانشجویان غیر ایرانی برای مؤسسه آموزشی دانشگاه تشکیل شده بود دکترگودرزی در سخنانی با اشاره به پتانسیل ها و توانایی های مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو در زمینه ی تریبت نیروی انسانی متخصص در زمینه ی مدیریت بیمه، علوم اکچوئری و مطالعات منطقه ای اظهار داشت: بر پایه ی توافق نامه ها و دستورالعمل های حاصل از دو دهه گذشته، جلسات سالیانه شورای وزیران اکو و شورای کارشناسان اکو، مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو از اعتبار علمی بالایی برای نهادهای آموزش عالی کشورهای عضو اکو برخورداراست. وی افزود: با توجه به موقعیت ممتاز مؤسسه ضرورت دارد تمهیداتی در خصوص جذب دانشجویان خارجی علاقمند به تحصیل در این موسسه از سوی اداره کل دانشجویان خارجی، اندیشیده شود.


    در ادامه این دیدار دکتر حاج جباری مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد به ظرفیت بالای وزارت امور خارجه و نهادهای وابسته به آن در این خصوص اشاره و اعلام داشت: همکاری سه جانبه میان دانشگاه علامه طباطبایی،اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی و وزارت امورخارجه پیشنهادی است که دستیابی به این نتیجه را تسهیل می نماید. وی با اشاره به توافق قبلی اداره کل دانشجویان داخل وزارت متبوع با دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه ی تخصیص بورس تحصیلی ویژه متقاضیان تابعه ی کشورهای عضو اکو برای تحصیل در مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو افزود: این توافقنامه همچنان پابرجاست و وزارت متبوع هرگونه همکاری در این زمینه را انجام خواهد داد.


    در خاتمه این دیدارخانم دکتر گودرزی با تأکید بر زبان آموزشی انگلیسی، توانایی و آمادگی مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو در پذیرش دانشجویان غیر ایرانی دیگر کشورها را به صورت آزاد و پرداخت شهریه اعلام داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار