۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۷۱۷۶

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشكده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، مجید رضاییان درباره جزییات برگزاری این سمینار تخصصی افزود: در این سمینار شش سخنرانی در موضوعات وابسته به مطالعات رسانه خواهیم داشت.


وی از جمله موضوعات وابسته به مطالعات رسانه را نظریه‌های توسعه ارتباطی بر مطالعات رسانه، تاثیر نظریه‌های مخاطبان بر مطالعات رسانه، تاثیر نظریه های مكتب انتقادی بر مطالعات رسانه، تاثیر گونه های مختلف ژورنالیسم بر مطالعات رسانه، تاثیر جبرگرایی تكنولوژی بر مطالعات رسانه و بررسی گفتمان سازی در مطالعات رسانه عنوان كرد.


دبیر نشست های پژوهشی مطالعات رسانه یادآور شد: سه سخنرانی برای روز نخست و سه سخنرانی برای دومین روز سمینار پیش بینی شده است كه این سخنرانی ها بعدازظهر از ساعت 14 الی 17 ارایه می شود.


رضاییان خاطرنشان كرد: در این سمینار دو روزه استادان متخصص حوزه ارتباطات، مطالعات رسانه و روزنامه نگاری از دانشگاه های علامه طباطبائی، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مركزی حضور دارند.


همچنین احسان پورقربان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دانشكده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه گفت: همه شرایط لازم برای برگزاری این سمینار با هدف استفاده از ظرفیت های موجود و دستیابی به مدل بومی مطالعات رسانه فراهم شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار