۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۷۱۷۰

به گزارش عطنا به نقل از مهر، حجت الاسلام منصور میراحمدی با اشاره به وضعیت تغذیه دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: وضعیت تغذیه دراین دانشگاه به صورت نسبی خوب است البته این بدین معنی نیست که اعتراضی وجود نداشته باشد.


وی ادامه داد: کاری که معاونت دانشجویی دانشگاه از ۳ ماه گذشته دراین رابطه آغاز کرده، نظارت و ارزیابی دانشجویی نسبت به تغذیه است که این طرح انجام گرفته، البته براساس نتایج بدست آمده درصدی نارضایتی نیز وجود دارد.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: براساس نتایج بدست آمده از ارزیابی صورت گرفته، به سمت اصلاح فرایند های موجود حرکت کرده و یکی از پیمانکارها را نیز در این رابطه تغییر داده ایم.


وی ادامه داد: اکنون درحال رایزنی با پیمانکار جدید هستیم و نقطه نظرات دانشجویان در رابطه با تغذیه را به آنها منعکس کرده ایم.


میراحمدی با بیان اینکه درحال حاضر به تمام مشکلات بحث تغذیه اشراف کامل داریم افزود: بخشی از نقطه نظرات دانشجویان مقدور نیست که اجرایی شود و مابقی مشکلات و نقطه نظرات قابل حل است.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: در حال حاضر با پیمانکار ها رایزنی کرده و موارد طرح شده توسط دانشجویان را به آنها منعکس کرده و خواسته ‌ایم موارد مذکور را اجرایی کنند و به آنها مهلت لازم را داده ایم درصورتی که نتوانند موارد مطرح شده از سوی دانشجویان را اجرایی کنند، پیمانکارها را تغییر خواهیم داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار