۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۶۵۶۳

به گزارش عطنا، مرکز سیاست جهانی دانشگاه فرای برلین با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی در سال 2016 اقدام به برگزاری مدرسه تابستانی سیاست جهانی تحت عنوان «نقش آتی اتحادیه اروپا و ایران در خاورمیانه و شمال آفریقا» می‌کند.


این مدرسه تابستانی بر محور مسایل اصلی ایران در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، مشکلات اتحادیه اروپایی در این منطقه و همچنین دستیابی به فرصت‌ها، تشابهات و اختلاف تفکرات طرفین در زمینه‌های یاد شده است.


بدین منظور از دانشجویان ایرانی، آلمانی و دیگر کشورها برای تبادل نظرات و دیدگاه‏ها دعوت بعمل آمده است.


داوطلبان شرکت در این مدرسه تابستانی می‏بایست دارای مدرک کارشناسی رشته روابط بین‏ الملل یا علوم سیاسی و یا رشته‌های مرتبط باشند. همچنین مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یکی از رشته‏های روابط بین‏الملل، علوم سیاسی، اقتصاد، ارتباطات و یا دیگر رشته‏های مرتبط باشند.


مدارک مورد نیاز برای ثبت ‏نام در مدرسه تابستانی شامل انگیزه‏ نامه تحصیلی (Motivation Letter)، رزومه  (Resume)، ریز نمرات تحصیلی و مدرک زبان انگلیسی است.


از جمله مزایای شرکت در این دوره می‏توان به دریافت مدرک مشترک دانشگاه فرای برلین و دانشگاه علامه طباطبائی تهران به ارزش 3 واحد تحصیلی، شرکت در یک تجربه یادگیری غنی، ایجاد ارتباطات جدید و پیوستن به یک شبکه فعال دانشجویان بین‏ المللی اشاره کرد.


علاقمندان می ‏توانند به‏ صورت آنلاین و تا تاریخ 8 ماه می 2016 از طریق وب سایت http//:www.2.oei.fu-berlin.de/global-politics/cgp-applications/ira/appsys/start و یا ارسال درخواست به ایمیل seasonal-schools@global–politics.org اقدام به ثبت نام کنند. تاریخ برگزاری این دوره ۱۷ تا ۳۰ ماه ژوئن در تهران است.


هزینه ثبت نام در این دوره 350 یورو شامل شهریه دوره، اقامت، پذیرایی میان وعده و فعالیت‏های فوق برنامه است. امکان درخواست بورسیه برای پوشش تمام یا بخشی از این هزینه نیز وجود دارد.


علاقه ‏مندان به شرکت در این دوره می‏توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  http://www.seasonal-schools.org/iran-berlin/index.html مراجعه کرده و یا بصورت مستقیم از طریق آدرس ایمیل  seasonal-schools@global–politics.org با مدیر مسئول برنامه در دانشگاه فرای برلین  مکاتبه کنند.


لازم به ذکر است؛ اين برنامه با همكاري و نظارت بنياد هاينريش بل، وزارت آموزش و پژوهش آلمان و مؤسسه مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) برگزار خواهد شد.


CfA-GPSS-Iran-June-2016-(1)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار