۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۵۳۹۲
etekaf (20)

در مراسم اعتکاف دانشجویان دانشگاه علامه که در مسجد الرضا بلوار دهکده المپیک در حال برگزاری است، دانشجویان معتکف میزبان دو شهید گمنام شدند.


به گزارش عطنا، مراسم سه روزه اعتکاف دانشگاهیان دانشگاه علامه در حالی برگزار می‌شود که امروز آخرین روز آن در حال برگزاری است و طی دو روز گذشته برنامه‌های متعددی از جمله تشییع دو شهید گمنام، سخنرانی حجت الاسلام شهمیری و حجت الاسلام رنجبر را پوشش داده است.


حجت الاسلام رنجبر در این مراسم ضمن ارائه سخنرانی به بیان نکاتی پیرامون ایام اعتکاف و آداب رفتاری مؤمنین برای خودسازی و دینی گفت.


سخنران بعدی این مراسم نیز به رشادت‌های رزمندگان اسلام اشاره کرده و روایاتی راجع به شهدای جنگ تحمیلی برای معتکفین نقل کرد.


از نکات جالب این مراسم سه روزه این بود که پس از آنکه سخنران نکاتی را پیرامون جایگاه شهدای گمنام عرضه کرد، اعلام شد که در این لحظه دانشجویان، میزبان دو شهید گمنام خواهند شد.


سپس پیکر مطهر دو شهید گمنام در میان جمعیت معتکف تشییع شد و فضای خاصی به مراسم بخشید. لازم به ذکر است مراسم اعتکاف امشب به پایان می‌رسد که ضمن آن دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه نیز حضور خواهند داشت.


مراسم اعتکاف و تشییع شهدای گمنام را در قاب دوربین عطنا ببینید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار