۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۰۶:۰۲
کد خبر: ۳۵۳۶

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مشکل زیادی در خصوص آیین‌‌نامه تشکل‌‌های دانشجویی نداریم و اگر دانشگاه‌‌ها این آیین‌‌نامه را به درستی اجرا کنند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌‌شود.


هاشمی با بیان اینکه آیین نامه تشکل های دانشجویی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است، افزود: اگر قرار باشد تغییر در آیین نامه تشکل های دانشجویی ایجاد شود باید از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد و ما نیز درحال حاضر مشکل خاصی در آیین نامه نداریم بلکه مشکل در نوع نگاه به آیین نامه و توجه به اجرای مفاد آن است.


وی تاکید کرد: در گفتگوهایی که با همکاران دانشگاهی و دستگاه های مختلف ذی ربط در این خصوص داشته ایم تاکید بر اجرای کامل مفاد آیین نامه تشکل های دانشجویی شده است اگر آیین نامه به صورت کامل مبنای حرکت قرار گیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: درحال حاضر بازنگری مستمر بر روی آیین نامه تشکل های دانشجویی صورت می گیرد که البته این بازنگری به معنای تغییر نیست بلکه ابهامات شناسایی می شوند و منعکس می شوند.




هاشمی خاطرنشان کرد: باتوجه به فعالیت گسترده در موضوع تشکل های دانشجویی در برخی موارد دانشگاه ها با ابهاماتی مواجه هستند که این ابهامات به ما ارجاع می شود و ما به آنها پاسخ می دهیم.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار