۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷
کد خبر: ۳۴۶۸۲

1915582


به گزارش عطنا به نقل از مهر، سید ابوالحسن ریاضی در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی ۹۶_۹۵ گفت: ثبت نام متقاضیان از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ۹۵ آغاز می شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، سامانه ثبت نام میهمانی و انتقال به آدرس http://mad.saorg.ir تا پایان اردیبهشت ماه برای ثبت تقاضای متقاضیان باز است.


وی ادامه داد: در این دوره صرفا فقط میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود ندارد. فقط افراد دارای شرایط خاص می توانند تقاضای میهمانی خود را برای بررسی دانشگاه مبداء و مقصد ارسال کنند.


معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: این فرصتی است برای افرادی که دچار مشکل هستند و با توجه به این مشکل ضروری به شکل کاملا موقت و برای مدت کوتاهی می توانند در محل زندگی خود تحصیل کرده و مجدد به دانشگاه مبددا بازگردند.


وی با بیان اینکه سال گذشته نیز با حدود ۳۵ درصد از تقاضاها موافقت شد، افزود: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان از بارگزاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می کند .


ریاضی افزود: پس از پایان اردیبهشت ماه فرایند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا ۱۵ مرداد اعلام می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار