۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۴۲۷۳

01به گزارش عطنا به نقل از فارس، سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در رابطه با برنامه‌های فرهنگی این وزارتخانه برای سال 95، گفت: برنامه‌های فرهنگی ما دو بخش است، یکی برنامه‌های روتین که در سال‌های مختلف استمرار پیدا می‌کند و بخشی هم برنامه‌های ویژه‌ای است که تاکیدات ویژ‌ه‌ای هم روی آن وجود دارد.


وی افزود: امسال ما در چند بخش تاکید ویژ‌ه‌ داریم یکی در حوزه فعالیت‌های بین‌المللی است که سعی می‌کنیم تعاملات فرهنگی را با دانشگاه‌های خارجی و دانشجویان خارجی مقیم ایران، دانشجویان ایرانی مقیم خارج توسعه بدهیم که این مسئله از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی در سال جاری است.


هاشمی ادامه داد: بخش دیگر برنامه‌های ما توسعه اتاق‌های فکر است. اتاق‌های فکری در دانشگاه‌های مادر تشکیل شده که تلاش ما بر این است که بتوانیم از طریق اتاق‌های فکر قابلیت‌های علمی و کارشناسی دانشگاه‌ها را برای کمک و هم‌فکری با مدیران و مسئولان اعم از مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و حوزه‌های مختلفی که در تصمیم‌گیری‌ها، مدیریت اجرائی و همچنین در سیاست‌گذاری دخیل هستند را تقویت کنیم و از ظرفیت علمی و کارشناسی دانشگاه برای هم‌فکری با نخبگان مدیریتی بهره بگیریم.


معاون فرهنگی وزارت علوم در خاتمه اظهار کرد: بخش دیگری از برنامه‌های ما توسعه فعالیت در حوزه فضای مجازی است که با توجه به تقویت فضای مجازی و ارائه تکنولژی‌ها و نرم‌افزارهای جدید سعی می‌کنیم از این بستر برای افزایش تعاملات و فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار