۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۳۵۷
شطرنج9


رئیس دانشگاه علامه گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در دهه فجر افتتاح خوابگاه دانشجویی شهیدسلطانی ویژه دانشجویان دختر مقطع دکترا بود که با حضور خانواده معظم شهید غلامرضا سلطانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.





حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی طی گفتگویی ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در دهه مبارک فجر افتتاح خوابگاه دانشجویی شهیدسلطانی ویژه دانشجویان دختر مقطع دکترا بود که با حضور خانواده معظم شهید غلامرضا سلطانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی افزود: خوابگاه شهیدسلطانی، ظرفیت اسکان 48 دانشجو در 8 واحد، سوئیت 110 متری را دارد که با امکانات مناسب شرایط مطلوبی را برای دانشجویان فراهم خواهد کرد.


وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از امکاناتی که داریم حداکثر تسهیلات را برای ایجاد فضای مناسب رفاهی و آرامش روحی دانشجویان فراهم کنیم تا این دانشجویان ما با آرامش تحصیل خود را ادامه دهند.


سلیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایین آوردن ظرفیت اسکان در سایر خوابگاه‌های دانشگاه و ایجاد تسهیلات رفاهی مناسب‌، بتوانیم در مدت زمان کم شاهد اجرای مدل مطلوبی در این زمینه در دانشگاه باشیم.


سلیمی در خاتمه اظهار داشت: جشنواره ورزشی فجر انقلاب یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه علامه در دهه فجر است. این جشنواره به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب از 14 بهمن 93 با برگزاری مسابقه «سیمولتانه» با حضور احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج، شروع و اختتامیه آن همزمان با گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها برگزار خواهد شد.


منبع : فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار