۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۳۱
کد خبر: ۳۳۴۴۴

جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد: فوت ناگهانی جواد عزیزمان همگان را در بهت و حیرت فرو برد و موجب طرح برخی مباحث پیرامون علت درگذشت وی شد. آنچه مهم است، ادامه فعالیت‌های او و پرهیز از اظهاراتی است که پیگیری دغدغه‌های وی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی به مناسبت سومین روز درگذشت محمدجواد جلالفرد عضو شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فوت ناگهانی جواد عزیزمان همگان را در بهت و حیرت فرو برد و موجب طرح برخی مباحث پیرامون علت درگذشت آن عزیز سفرکرده شد. آنچه مهم است، شناساندن و ادامه فعالیت‌های او و پرهیز از اظهاراتی است که پیگیری دغدغه‌های آن فرزند انقلاب را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.


در ابتدای این اطلاعیه آمده است: درگذشت ناگهانی برادر عزیزمان، محمد جواد جلالفرد، خانواده، دوستان و همراهان عدالتخواه و بسیجی اش را در انبوهی از غم و ماتم فرو برد. او که جوانیش را صرف پیگیری مطالبات ولی نعمتان انقلاب، و تحقق عزت اسلام و انقلاب اسلامی کرد، از میان ما پرکشید و رفت، اما راهش همچنان باقی است. دغدغه اصلی او تلاش در جهت تحقق آرمانهای حضرت روح الله و امام خامنه ای بود و به گواه آنان که می‌شناختندش عمرش را وقف این راه کرده بود. به حول و قوه الهی پیروان مکتب خمینی کبیر، راه او را ادامه خواهند داد و نخواهند گذاشت اقدامات مهمی که جواد عزیز پایه گذار آنها بوده بر زمین بماند.


در ادامه تاکید شد: فوت ناگهانی جواد عزیزمان همگان را در بهت و حیرت فرو برد و موجب طرح برخی مباحث پیرامون علت درگذشت آن عزیز سفرکرده شد. آنچه مهم است، شناساندن و ادامه فعالیت‌های او و پرهیز از اظهاراتی است که پیگیری دغدغه‌های آن فرزند انقلاب را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: :جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از مراتب همدردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شبکه اتاق‌های فکر ایران (ایتان) شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، تشکلها و بسیج‌های دانشجویی(بالاخص در استانهای کهگیلویه و بویر احمد، فارس، تهران و خوزستان)نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و همه عزیزانی که با پیام‌های تسلیت خود، موجبات تسلای غم خانواده و یاران او را فراهم آوردند اعلام می‌دارد برنامه‌های بزرگداشت آن عزیز سفر کرده، متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار